Jihlava

V Jihlavě bude kampaň a soutěž „Do práce na kole“ probíhat již počtvrté. Organizaci kampaně se bude věnovat opět sdružení SLIBY – CHYBY, mimo jiné organizátor květnového vytrvalostního závodu Jihlavská 24MTB nebo zářijového Jihlavského půlmaratonu. Hlavním partnerem je statutární město Jihlava, které cyklodopravu dlouhodobě podporuje a je i aktivním členem Asociace měst pro cyklisty. Vše odstartuje právě ve spolupráci s městem jarní cyklojízda 20. dubna. Soutěžní měsíc květen, kdy společně rozjedeme firemní koloktivy, bude jistě atraktivní i z pohledu nabídky akcí na triko. Nebude chybět tradiční „Kafe na triko“. Šlapáči v Jihlavě si budou mít možnost užít i „Koncert na triko“ nebo „Kino na triko“ a to jistě není všechno. Kdo bude poctivě šlapat do pedálů po celý květen, odměnou mu bude začátkem června „Koupák na triko“, kde budou vyhlášeny výsledky a předány věcné ceny. Hlavní cenou v kategorii pravidelnost jednotlivců bude co jiného než jízdní kolo. Neváhejte tedy, vytvořte s kolegy svůj firemní tým, rozjeďte svůj koloktiv, vyhecujte se navzájem k maximální pravidelnosti cest do práce realizovaných na kole a přispějte tím ke zlepšení své kondice, nálady i lepšímu životní prostředí ve městě.

Případné dotazy k jihlavské kampani Do práce na kole 2016 směřujte na e-mail: pstejskal.ji@gmail.com