Jak nám to jezdí?

Jak nám to jezdí?
11.5.2017

Myslíte si, že do práce na kole jezdí jen sportovci nebo messengeři? Minimálně v květnu to neplatí! Nejvíc účastníků naší soutěže pracuje v administrativě a v IT. Další příčky obsadili technici, manažeři a dělníci. Ale soutěží i 64 umělců a 38 filosofů. Kdo vyhraje alespoň sám nad sebou?

Nejvíce se nadřou soutěžící z Prahy. Jejich průměrná trasa měří 9,8 km. V Moravskoslezském kraji a na Vysočině má průměrná trasa 7,9 km. A nejblíž to mají z domu do práce v Jihočeském kraji. Tam účastníci ujedou průměrně 5,2 km na jednu jízdu.

A nejpilnější jsou soutěžící z Otrokovic. Ty už mají ujeto průměrně 12,6 jízd. Dále nejméně vynechávají účastníci z Kladna, Krnova (ten se zapojil letos poprvé) a Rychnova nad Kněžnou. Co na to ostatní města? Nechají se zahanbit?

 

„Zázemí pro cyklisty je u nás tak dobré, že už není co zlepšovat,“ říká loňský „cyklozaměstnanec“

„Zázemí pro cyklisty je u nás tak dobré, že už není co zlepšovat,“ říká loňský „cyklozaměstnanec“

V soutěži o nejlepšího „cyklozaměstnavatele“ získalo Řízení letového provozu (ŘLP) loni úctyhodné druhé místo. Firma podporuje používání kol a vybudovala k tomu i ukázkové zázemí. Co přesně v centrále v…
Začínáme zase na jaře. Překonáme loňské rekordy?

Začínáme zase na jaře. Překonáme loňské rekordy?

Osmý ročník soutěže do práce na kole odstartuje březnovou registrací. Soutěžit se pak bude už tradičně v květnu. Překonáme loňské rekordy? Na jaře 2017 vyjelo a vyběhlo do ulic téměř…
Video: Darujte vánoční dárek svému městu. Podpořte nás!

Video: Darujte vánoční dárek svému městu. Podpořte nás!

Darujte vánoční dárek svému městu 🎁 V Auto*Matu se už přes 10 let snažíme o města přátelštější pro všechny. Píšeme studie a analýzy, účastníme se jednání s politiky i podnikateli,…
Generální partneři
Národní partneři
Za finanční podpory a pod záštitou
Mediální partneři