Dopravní 1 propaguje bezpečnou dopravu

Dopravní 1 propaguje bezpečnou dopravu
27. 2. 2018

Multimediální dům Lagardere Active ČR v rámci projektu Dopravní 1, jehož tváří je moderátor Evropy 2 Petr Říbal, připravil nejmasivnější kampaň v celé historii komunikace tématu bezpečné dopravy. Do projektu Dopravní 1 jsou zapojené všechny značky mediálního domu, tedy Frekvence 1, Evropa 2, Youradio, ZET či dětská značka Pigy. Působit přitom budou jak v rádiu, tak na webech, sociálních sítích a eventech.

Multimediální projekt skupiny Lagardere Active ČR zaměřený na zvýšení bezpečnosti, snížení nehodovosti a minimalizaci škod si klade za cíl učinit z otázky bezpečné dopravy přitažlivé a naléhavé celospolečenské téma.

„Projekt Dopravní 1 realizujeme již třetím rokem a naše dosavadní zkušenosti nám ukazují, že je nutné na tématu dopravní bezpečnosti stále pracovat. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro letošní rok vytvořit kampaň s opravdu na české poměry unikátním zásahem,“ říká Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR a dodává: „Velkým vzorem celospolečenského pochopení problematiky bezpečnosti v dopravě je pro nás například Švédsko. Místní projekt Vize nula přinesl mimořádné výsledky, a proto jsme vyslali za těmito odborníky i členy projektového týmu Dopravní 1, kteří zde načerpali inspiraci pro naší letošní kampaň.“

„Rádia a digitální audio služby z portfolia Lagardere Active ČR poslouchají denně miliony účastníků silničního provozu, proto i naše multimediální dopravní kampaň je jedinečná svou šíří a komplexností. Působí totiž diferencovaně na klíčové cílové skupiny, jako jsou děti, mladí řidiči, cyklisté, motocyklisté nebo seniorní účastníci silničního provozu,“ říká Martina Říhová, výkonná ředitelka Lagardere Active ČR.

Ve vysílání Frekvence 1 a Evropy 2 budou zařazeny nejen klasické spoty, ale i rozhlasové pořady k dopravě a na rádiu ZET a ve službě Youradio News i odborné vstupy a analýzy. Bezpečné dopravě se budou věnovat i speciální promo soutěže a v neposlední řadě tuto problematiku zahrne Lagardere Active ČR i do svých výjezdních road-show a eventů. Již téměř dva roky funguje také speciální samostatný web Dopravnijednicka.cz, kde jsou publikovány články a příspěvky o dopravní výchově a tématice. Dopravnijednicka.cz navíc působí jako otevřená platforma pro publikaci obsahu k bezpečné dopravě, ze které pak obsah přebírají další média nejen v rámci skupiny.

Projekt Dopravní 1 je kromě Lagardere Active ČR z části financován i prostředky z Fondu zábrany škod. Na projektu participuje také řada odborníků z veřejného i soukromého sektoru.

Na kole po celý rok – i v zimě

Na kole po celý rok – i v zimě

Čtvrtý ročník Lednové výzvy motivuje k využití bicyklu i mimo hlavní cyklistickou sezónu. Přinášíme několik důležitých rad a postřehů, které dala do kupy redakce Prahou na kole a které by…
Proč se zapojit do Lednové výzvy Do práce na kole?

Proč se zapojit do Lednové výzvy Do práce na kole?

Kolo a chůzi jako dopravní prostředky po celý rok využívá stále více lidí. V Praze vzrostl počet průjezdů na kole v porovnání v předcovidovým obdobím o 50 %. Už počtvrté…
Nejde jen o dopravu aneb 5 oblastí, ve kterých cyklistika zlepšuje život ve městech

Nejde jen o dopravu aneb 5 oblastí, ve kterých cyklistika zlepšuje život ve městech

Počty lidí, kteří v celosvětovém měřítku používají kolo jako dopravní prostředek, a ne jako sportovní náčiní pro rekreaci, neustále rostou. Vzhledem k tomu, že cyklistika je na krátké a střední…
Výzvu pořádá
auto*mat
Generální partner
Komerční banka Bikero GLS
Národní partneři
Mediální partneři