Jak nám to jezdí? - Do práce na kole

Jak nám to jezdí?

Jak nám to jezdí?
11. 5. 2017, 1 min. čtení

Myslíte si, že do práce na kole jezdí jen sportovci nebo messengeři? Minimálně v květnu to neplatí! Nejvíc účastníků naší soutěže pracuje v administrativě a v IT. Další příčky obsadili technici, manažeři a dělníci. Ale soutěží i 64 umělců a 38 filosofů. Kdo vyhraje alespoň sám nad sebou?

Nejvíce se nadřou soutěžící z Prahy. Jejich průměrná trasa měří 9,8 km. V Moravskoslezském kraji a na Vysočině má průměrná trasa 7,9 km. A nejblíž to mají z domu do práce v Jihočeském kraji. Tam účastníci ujedou průměrně 5,2 km na jednu jízdu.

A nejpilnější jsou soutěžící z Otrokovic. Ty už mají ujeto průměrně 12,6 jízd. Dále nejméně vynechávají účastníci z Kladna, Krnova (ten se zapojil letos poprvé) a Rychnova nad Kněžnou. Co na to ostatní města? Nechají se zahanbit?

 

Proč jezdit na kole či chodit pěšky a ještě za to platit? Co lidé oceňují na výzvě Do práce na kole? Cyklodoprava

Proč jezdit na kole či chodit pěšky a ještě za to platit? Co lidé oceňují na výzvě Do práce na kole?

Proč jezdit na kole či chodit pěšky a ještě za to platit? Co lidé oceňují na výzvě Do práce na kole?
Společenský klub proti lycře: Chvála slowbikingu Cyklodoprava

Společenský klub proti lycře: Chvála slowbikingu

Společenský klub proti lycře: Chvála slowbikingu
Do školy na kole, pěšky a bezpečně. Co si můžeme vzít ze školních ulic celého světa? Cyklodoprava

Do školy na kole, pěšky a bezpečně. Co si můžeme vzít ze školních ulic celého světa?

Do školy na kole, pěšky a bezpečně. Co si můžeme vzít ze školních ulic celého světa?
Výzvu pořádá
Generální partneři
Národní partneři
Partneři
Hlavní mediální partner
Mediální partneři