Nejpilnější a nevýkonnější města 2019

Nejpilnější a nevýkonnější města 2019
11. 6. 2019

Květnová výzva Do práce na kole 2019 přinesla i řadu zajímavých statistik. To, že se letos zúčastnilo 19 576 „dospěláků” a 174 studentů, už není žádná novinka. Připravili jsme pro vás ale i další čísla.

V nejdůležitější kategorii “Pravidelnost” jsme počílai průměrnou frekvenci bezmotorových cest do práce za jednotlivá města. A jak to dopadlo?

1️⃣ Nymburk s průměrnou pravidelností dojížďky 83,3 %
2️⃣ Havlíčkův Brod s pravidelností 82,7 %
3️⃣ Most se skóre 74 %
4️⃣ Šumperk s pravidelností 73,8 %
5️⃣ Nový Jičín s 68% pravidelností

Přestože honění kilometrů není cílem výzvy Do práce na kole, tak jsme si pro zajímavost spočítali také „nejvýkonnější města”. Kdo vyhrál?

1️⃣ Lysá nad Labem s průměrem 461 km/účastníka
2️⃣ Kladno s 352 km/účastníka
3️⃣ Šumperk s 308 km/účastníka
4️⃣ Nymburk s 292 km/účastníka
5️⃣ Otrokovice s 253 km/účastníka

 

Termíny závěrečných večírků Do práce na kole

Termíny závěrečných večírků Do práce na kole

Desáté Do práce na kole je za námi a teď je třeba to náležitě oslavit! Dorazte na večírek do vašeho nejbližšího města, potkejte spřízněné duše i lokální vítěze. Pro další…
10. ročník Do práce na kole očima Honzy Harudy

10. ročník Do práce na kole očima Honzy Harudy

Vážení a milí účastníci výzvy Do práce na kole. Děkujeme. Je až s podivem, v jaké radosti vám tyto díky píšeme. Společně prožíváme tuto zásadní dobu a máme čas nad…
Cyklostezka, cyklopruh, cyklotrasa – po čem to jedu?

Cyklostezka, cyklopruh, cyklotrasa – po čem to jedu?

Abychom věděli, jak se na kole chovat a jaké chování očekávat od ostatních, musíme také vědět, po jakém typu komunikace zrovna jedeme. Pojďme si v tom udělat pořádek.   Cyklostezky…
The challenge is organized
auto*mat
General partner
GLS
National partners
Media partners
Under the auspices