Chcete, aby si Do práce na kole užilo co nejvíc vašich zaměstnanců a celá firma tím v květnu opravdu žila? Uspořádejte v rámci výzvy ještě vlastní vnitrofiremní soutěž.
Jak na to?
- Informujte svoje zaměstnance firemním mailingem, newsletterem a dalšími způsoby, že se mohou do konce dubna zaregistrovat do soutěže zde na webu.
- Vymyslete si soutěžní kategorie, které budete chtít odměňovat a přes firemního koordinátora je zadejte do systému.
- Komunikujte s vašimi zaměstnanci o vaší vnitrofiremní soutěži a cenách, které pro výherce chystáte. Informujte je o tom co nejvíce v průběhu března a dubna, abyste namotivovali co nejvíce vašich kolegů k účasti.
- V průběhu května průběžně zaměstnance informujte o tom, jak si v soutěži stojí jednotlivé týmy, případně i jednotlivé pobočky vaší společnosti.
- Na konci výzvy (začátkem června) uspořádejte pro své zaměstnance slavnostní vyhlášení výsledků vaší vnitrofiremní soutěže, odměňte vítěze a hlavně si s kolegy užijte příjemné společné odpoledne či večer.
Budeme rádi, když nám o vaší vnitrofiremní soutěži napíšete nebo pošlete fotografie ze závěrečného večírku či z průběhu soutěže na kontakt@dopracenakole.cz.
Praktické tipy
- Odměňte nejen ty nejlepší, ale úplně všechny, kdo se do soutěže zapojí, nějakou drobností. Může to být cyklopáska na nohavici, dárkové balení kávy nebo třeba firemní dres.
- Vymyslete si vlastní soutěžní kategorie, kde budou mít šanci vyhrát nejen ti největší sportovci např. „Nejelegantnější/nejstarší/nejoriginálnější/atd. jezdec a jezdkyně”. Ať soutěž baví všechny!