Návrhy mailů (aneb jak oslovit své zaměstnance)

Návrh 1. oslovovacího emailu pro zaměstnance do květnové výzvy, odešlete koncem ledna

Subjekt: Přihlaste se do výzvy Do práce na kole!

Do práce na kole je každoroční celorepubliková výzva. K jejímu přijetí stačí sestavit 2-5 členný tým, zaregistrovat se do konce dubna na www.dopracenakole.cz (každý soutěžící zvlášť) a během května pak co nejpravidelněji jezdit do práce a z práce na kole, koloběžce, skejtu, vozíčku, anebo chodit pěšky či běhat. Udržíte si formu a posílíte imunitu.

Po ranní akci budete v kondici, a kromě našeho města vám poděkují i vaše mozkové buňky, kterým to díky okysličování lépe myslí. I proto vám …………… (doplňte jméno vaší firmy) zaplatí startovné (anebo zaplatí startovné všem, kdo se zaregistrují do konce března, anebo zaplatí startovné prvním X registrovaným apod. – jak si to vymyslíte). Při registraci tedy zaškrtněte možnost „Účastnický poplatek mi platí zaměstnavatel“.

Všichni účastníci výzvy dostanou trička z biobavlny nebo praktické nákrčníky – obojí s originálním potiskem Do práce na kole. Na ty nejlepší pak čekají skvělé odměny jako kola, koloběžky, zájezdy nebo vstupenky na různé sportovní a kulturní akce (+ můžete přidat něco, co vymyslíte ve vaší firmě – např. Všichni, kdo vyjedou během května na kole anebo vyjdou pěšky aspoň 10x, od nás dostanou navíc speciální ……blikačky, dresy, zvonky… cokoli, co vymyslíte).

Registrace se letos otevírají už 1. února. V únoru jsou i nejvýhodnější, tak neváhejte!

Těšíme se na vaše kilometry a hlavně úsměvy!

Návrh 2. „připomínajícího“ emailu pro zaměstnance – květnová výzva, poslat všem kolem 15. dubna

Subjekt: Pozor! Už jen X dní do konce registrace!

Výzva Do práce na kole se pomalu ale jistě blíží… Celkem se do ní dosud zaregistrovalo XX zaměstnanců z naší firmy. Máme z vás velkou radost! A pro ty z vás, kteří ještě váhají, máme vzkaz: Přihlaste se a pojeďte v tom s námi!

Kdo se chcete stát součástí našich letošních týmů a vyhrát spoustu pěkných cen (můžete sem napsat i konkrétní ceny, které vymyslíte ve vaší firmě), přihlaste se do akce nejraději hned, nejpozději však do konce dubna na www.dopracenakole.cz. Kdo to stihne, tomu naše firma zaplatí startovné (při registraci stačí zaškrtnout možnost „Startovné za mě uhradí zaměstnavatel“).

Neohrožené týmy jako … (napište jména vašich dosavadních týmů) už pilují svou taktiku. Nenechte se zahanbit ani ve vašem oddělení (s vaší partou, kolegy, ve vaší kanceláři…). Postavte tým a ukažte všem, že zvládáte přijmout i tuhle výzvu! Na všechny účastníky navíc čekají speciální akce (viz dopracenakole.cz) jako snídaně zdarma, akce na triko atd.

Hlavně to ale bude zábava. Takže vzhůru do akce!

Zapojte do výzvy i obchodní partnery, dodavatele, zákazníky, případně i konkurenci (můžete je vyzvat na souboj)

Buďte hrdí na to, že vaši zaměstnanci jezdí do práce na kole a využijte to k posílení vašeho firemního PR. Pochlubte se tím na firemním Facebooku nebo webu. (Během období březen – duben připojte i výzvu a odkaz k registraci.)

K účasti v soutěži můžete vyzvat i své obchodní partnery, zákazníky, dodavatele… Klidně jim napište e-mail s pěknou fotkou vašeho firemního týmu a např. tímto textem:

„Jezděte s námi Do práce na kole. Tuhle skvělou akci si u nás loni užilo víc než XX zaměstnanců a vřele ji všem doporučujeme. Je to nejen zábava a ideální způsob, jak zlepšit vztahy mezi zaměstnanci, ale i udělat něco pro jejich kondici i imunitu a dobrý pocit ze sebe sama. Nenásilně tak pomůžete i životnímu prostředí. S….(jméno vaší firmy) Do práce na kole hrdě podporujeme.

Pojďte do toho letos s námi!

Těšíme se na společnou cestu!

Více na www.dopracenakole.cz.

Pokud máte víc prostoru, využijte třeba tento delší mail

Předmět mailu: Celý květen jezdíme do práce na kole. Přidejte se k nám!

Milí obchodní přátelé,

jsme hrdí na to, že jako firma přijímáme květnovou výzvu Do práce na kole a naši zaměstnanci si budou po celý měsíc užívat aktivního pohybu, zlepší si fyzickou i psychickou formu, okysličí mozkové buňky a v rámci jednotlivých týmů se utkají o celou řadu hodnotných cen.

A protože bezmotorová přeprava pomáhá zlepšovat nejen životní prostředí a vztahy na pracovišti, vyzýváme vás, abyste se zapojili také. Udržitelná mobilita je nejen trendem, ale může se také stát vaší významnou konkurenční výhodou. Vaše firma může také soutěžit o titul Cyklozaměstnavatel roku. V neposlední řadě pak svou účastí ve výzvě pomůžete zlepšit i město, ve kterém sídlíte.

Anonymizovaná data o trasách tisíců lidí, která v rámci výzvy její pořadatel, spolek Automat, sbírá, totiž pomáhají městům budovat cyklistickou i chodeckou infrastrukturu tam, kde je potřeba a vylepšovat místa problematická. Výzva je tedy i pro vaši firmu jedinečnou možností, jak udělat něco navíc pro spokojenost svých zaměstnanců, zviditelnit se konkurenčních vodách a aktivně se podílet na proměně svého města.

Zkrátka a dobře, účast ve výzvě Do práce na kole můžeme jedině doporučit. Pojďte do toho s námi a vyzvěte své zaměstnance k sestavení týmů a zapojení se aktivity, která svědčí nejen všem zúčastněným, ale i firmám jako celkům!

Těšíme se na společnou cestu a přejeme radost z jízdy, chůze nebo poklusu.

Motivační maily v průběhu výzvy

Se svými zaměstnanci co nejčastěji komunikujte o všech akcích, které se v rámci Do práce na kole chystají, a motivujte týmy pomocí komunikace průběžných výsledků. Ta může vypadat třeba takto:

„V průběžném žebříčku pravidelnosti zatím kraluje tým…..se 100% pravidelností následovaný týmem…. s X% úspěšností.

V počtu najetých kilometrů zatím nemá konkurenci pan XX z týmu XX s neuvěřitelnými XX kilometry, dotahovaný XX z týmu XX s X kilometry. Nejhůře je na tom prozatím tým XX, jehož čtyři členové dosud nevyjeli do práce na kole ani jedinkrát!…”

Výzvu pořádá
auto*mat
Generální partner
GLS
Národní partneři
Mediální partneři