Návrhy mailů (aneb jak oslovit své zaměstnance)

Návrh 1. oslovovacího emailu pro zaměstnance – poslat začátkem března –

Přihlaste se do výzvy Do práce na kole

Do práce na kole je celorepubliková soutěž. Stačí sestavit 2-5 členný tým, zaregistrovat se do konce dubna na www.dopracenakole.cz (každý soutěžící zvlášť) a během května pak co nejpravidelněji jezdit do práce a z práce na kole, koloběžce, skejtu, vozíčku, anebo chodit pěšky či běhat.

Po ranní akci budete v kondici a kromě našeho města vám poděkují i vaše mozkové buňky, kterým to díky okysličování lépe myslí. I proto vám …………… (doplňte jméno vaší firmy) zaplatí startovné (anebo zaplatí startovné všem, kdo se zaregistrují do konce března, anebo zaplatí startovné prvním X registrovaným apod. – jak si to vymyslíte). Při registraci tedy zaškrtněte možnost „Účastnický poplatek mi platí zaměstnavatel“.

Všichni účastníci dostanou soutěžní trička z biobavlny nebo praktické nákrčníky – obojí s originálním potiskem Do práce na kole. Na ty nejlepší pak čekají skvělé odměny jako kola, koloběžky, zájezdy nebo vstupenky na různé sportovní a kulturní akce (+ můžete přidat něco, co vymyslíte ve vaší firmě – např. Všichni, kdo vyjedou během května na kole anebo vyjdou pěšky aspoň 10x, od nás dostanou navíc speciální ……blikačky, dresy, zvonky… cokoli, co vymyslíte).

Registrace se otevírají už 1. března. V březnu jsou i nejvýhodnější, tak neváhejte (pokud tedy startovné zaměstnancům neplatíte)

Těšíme se na vaše kilometry a hlavně úsměvy!

 

Návrh 2. „připomínajícího“ emailu pro zaměstnance – poslat všem kolem 15. dubna

Už jen X dní do konce registrace!

Výzva Do práce na kole se pomalu ale jistě blíží… Celkem se do ní zaregistrovalo XX z naší firmy. Máme z vás velkou radost! A ti z vás, kteří ještě váhají, přihlaste se a pojeďte v tom s námi!

Kdo se chcete stát součástí našich letošních týmů a vyhrát spoustu pěkných cen (můžete sem napsat i konkrétní ceny, které vymyslíte ve vaší firmě), přihlaste se do soutěže nejraději hned, nejpozději však do konce dubna na www.dopracenakole.cz. Kdo to stihne, tomu naše firma zaplatí startovné (při registraci stačí zaškrtnout možnost „Startovné za mě uhradí zaměstnavatel“).

Neohrožené týmy jako … (napište jména vašich dosavadních týmů) už pilují svou taktiku. Nenechte se zahanbit i ve vašem oddělení (s vaší partou, kolegy, ve vaší kanceláři…). Postavte tým a ukažte jim, že zvládáte přijmout i tuhle výzvu! Na všechny soutěžící navíc čekají speciální akce (viz dopracenakole.cz) jako snídaně zdarma, akce na triko atd.

Hlavně to ale bude zábava. Takže vzhůru do akce!

 

Návrh textu pro vaše obchodní partnery, dodavatele, zákazníky, případně i konkurenci (můžete je vyzvat na souboj;-))

Buďte hrdí na to, že vaši zaměstnanci jezdí do práce na kole a využijte to k posílení vašeho PR. Pochlubte se tím na vašem firemním facebooku nebo webu. (Během období březen – duben připojte i výzvu a odkaz k registraci.)

K účasti v soutěži můžete vyzvat i své obchodní partnery, zákazníky, dodavatele… Klidně jim napište e-mail s pěknou fotkou vašeho firemního týmu a např. tímto textem:

„Jezděte s námi Do práce na kole. Tuhle skvělou akci si u nás loni užilo víc než XX zaměstnanců a vřele ji všem doporučujeme. Je to nejen zábava a ideální způsob, jak zlepšit vztahy mezi zaměstnanci ale i udělat něco pro jejich kondici a dobrý pocit ze sebe sama. Nenásilně pomůžete i životnímu prostředí. S….(jméno vaší firmy) Do práce na kole hrdě podporujeme.

Pojďte do toho letos s námi!

Těšíme se na společnou cestu!

Více na www.dopracenakole.cz.”

 

Motivační maily v průběhu soutěže

Se svými zaměstnanci co nejčastěji komunikujte o všech akcích, které se v rámci Do práce na kole chystají a motivujte týmy pomocí průběžných výsledků. Příklad komunikace:

„V průběžném žebříčku pravidelnosti zatím kraluje tým…..se 100% pravidelností následovaný týmem…. s X% úspěšností.

V počtu najetých kilometrů zatím nemá konkurenci pan XX z týmu s neuvěřitelnými XX kilometry, dotahovaný XX z týmu XX s X kilometry. Nejhůře je na tom prozatím tým XX, jehož čtyři členové dosud nevyjeli do práce na kole ani jedinkrát!…”

Výzvu pořádá
auto*mat
Generální partner
GLS
Národní partneři
Mediální partneři
Pod záštitou