Vnitrofiremní soutěže

Chcete, aby si Do práce na kole užilo co nejvíc vašich zaměstnanců a celá firma tím v květnu opravdu žila? Uspořádejte v rámci výzvy ještě vlastní vnitrofiremní soutěž.

 

Jak na to?

  • Informujte své zaměstnance firemním mailingem, newsletterem a dalšími způsoby, že se mohou do konce dubna zaregistrovat do soutěže.
  • Vymyslete si soutěžní kategorie, které budete chtít odměňovat a přes pozici firemního koordinátora je zadejte do systému.
  • Komunikujte se svými zaměstnanci o vaší vnitrofiremní soutěži a cenách, které pro výherce chystáte. Informujte je o tom co nejvíce v průběhu března a dubna, abyste namotivovali co nejvíce svých kolegů k účasti.
  • V průběhu května průběžně zaměstnance informujte o tom, jak si v soutěži stojí jednotlivé týmy, případně i jednotlivé pobočky vaší společnosti.
  • Společně můžete vyrazit na Akce na triko (Kafe/čaj na triko, zmrzka na triko, Kino na triko a další…).
  • Na konci výzvy (začátkem června) uspořádejte pro své zaměstnance slavnostní vyhlášení výsledků vaší vnitrofiremní soutěže, kde odměníte vítěze a hlavně si s kolegy užijte příjemné společné odpoledne či večer.
  • Vyrazte společně na závěrečný večírek ve vašem městě, který vyhlašují místní pořadatelé Do práce na kole (bližší informace o večírku se dozvíte nejpozději v květnu na www.dopracenakole.cz v sekci vašeho města).

 

Budeme rádi, když nám o vaší vnitrofiremní soutěži napíšete nebo pošlete fotografie ze závěrečného večírku či z průběhu soutěže na kontakt@dopracenakole.cz.

 

Praktické tipy

  • Vymyslete si vlastní soutěžní kategorie, kde budou mít šanci vyhrát nejen ti největší sportovci např. Nejelegantnější/nejstarší (jezdec/kolo)/nejoriginálnější kolo/jezdec a jezdkyně, nejlepší/nejlínější oddělení… ”. Ať soutěž baví všechny!
  • Každý týden (například každé pondělí) v květnu uspořádejte společné snídaně pro účastníky. Stačí pravidelně zamluvit jednu zasedačku nebo třeba terasu a vyzvat všechny soutěžící, ať každý přinese něco dobrého na zub (anebo zajistěte občerstvení sami, podle vašich možností a zvyklostí). Společně začnete den/týden příjemným popovídáním, sdílením zážitků z cest do práce na kole (anebo něčeho úplně jiného). Hned se všem bude líp pracovat i soutěžit.
  • Jakmile všem dorazí soutěžní trika Do práce na kole, uspořádejte společné focení, ideálně někde venku i s pár koly. Můžete vymyslet nějaký vtipný výjev, kreativitě se meze nekladou. Fotky se vám budou hodit i do různých materiálů, výročních zpráv apod.
  • Odměňte nejen ty nejlepší, ale úplně všechny, kdo se do soutěže zapojí, nějakou drobností. Může to být cyklopáska na nohavici, dárkové balení kávy nebo třeba firemní dres.
  • Uspořádejte během jara společnou cykloteambuildingovou akci – odpolední cykloprojížďku startující z vaší firmy a končící v nějakém příjemném podniku, anebo celovíkendovou akci s cykloprogramem. Můžete ji pojmout jako trénink před začátkem soutěže, jako motivační akci v průběhu května, anebo jako červnovou afterparty a odměnu pro všechny, kdo se zúčastnili.
  • V červnu uspořádejte finální večírek – setkání všech soutěžících z vaší společnosti s vlastním vyhlášením a odměněním vítězů. Motivujte kolegy nejen věcnými cenami, ale i příjemnými společnými chvílemi. Vymyslete pěkné místo a program ideálně s hudbou a užijte si to.
Výzvu pořádá
auto*mat
Generální partner
GLS
Národní partneři
Mediální partneři
Pod záštitou